Callcenter

Sistemul de callcenter realizeaza managementul apelurilor, centralizeaza si monitorizeaza convorbirile, creaza o baza de date utila raportarii ulterioare. Operatorii primesc informatii in timp real despre apelant putand face modificari in profilul acestuia.

Centrale Telefonice

O gama larga de centrale telefonice cu configuratii diverse acoperind cerintele pietei pornind de la utilizatori mici pana la mari corporatii

Terminale Telefonice

Avand la dispozitie o gama larga de modele, alegerea terminalelor telefonice nu mai este o problema

Callcenter

Sistemul de callcenter realizeaza managementul apelurilor, centralizeaza si monitorizeaza convorbirile, creaza o baza de date utila raportarii ulterioare

Gateway Voce

Un Gateway GSM este un dispozitiv cu cel putin o cartela SIM, care face conversia intre GSM si telefonie fixa analogica, ISDN sau VoIP

Interfoane

Pentru a securiza intrarea in imobil va oferim solutii de interfoane care pot fi incorporate in sistemul de comunicatie (PBX)

Videoconferinta

Evolutia tehnologica a facut posibila pe langa transmisia de voce si redarea imaginii, in timp real, a interlocutorului

smart, ideas, quality, solutions, stability